Linköping -igen.

hejhejhejsvejs idag åker jag till linköping igen. Endast en tillfällighet att det blev två helger i rad. Men denna helg sover jag faktiskt över. najs. ska bo tsm med hans två roomies.. de är mkt roliga & pålitliga (??) ska ta bussen, bus4U (fyndigt) har tydligen jääättesköna stolar och internet sa pojkvän, så jag hoppas allt går bra. tar inte med mig datorn, ska faktiskt PLUGGA köerteori å sån nödvändig skit på resan.. frågan är bara var själva bussterminalen är? *jättelost* får väll fråga ngn vänlig själ på centralen som vanligt.

jäjä. nu ska jag packa. bajbaj.


jag och favoritkaffekoppen (långt ord frågetecken)


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 20:19:03
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Haft en bra helg? (:

2009-09-13 @ 15:26:07
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0