LAZYNESS

Kan bli så grymt sur på mig själv. Känner ibland (ofta nu på sista tiden) att jag bara latar bort mitt liv.. Det enda jag gör när jag är hemma är dator & tv. Mina intressen som att rita/måla/skriva gör jag extremt sällan. Blir så sjukt sur på mig själv. Jag har ju så mkt energi & ambitioner egentligen.

Känns som om det enda jag gör är TV&data, eller vänta lite nu - det är ju typ det enda jag gör. Tack gode gud för skolan. Annars skulle mitt liv se ut som om de sista dagarna (veckorna?) på sommarlovet, evigt TVtittande på billiga såpor & internetfördriv.. Jag blir så otroligt lat av Tv & data, funderar på att ta bort dem under en dag och bara testa vad jag gör utan dem.

AHH. Jag är så trött på att tänka att jag "ska plugga körteori/ska göra något av mina intressen...SKASKASKA" suck. Det slutar ändå alltid upp med att jag kollar på TV eller surfar på internet.. Det är dags att dra ur tummen ur röven. Det MÅSTE bli ändring.

Någon som känner detsamma?


ungefär såhär känner jag mig varje dag.  Bild tagen i somras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt:d funderar också på att sova! väldigt ont i rygen nu efter datastunden:D

2009-09-03 @ 22:39:21
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Sabina

fin blogg!

2009-09-04 @ 00:00:51
URL: http://obeskrivliiig.blogspot.com
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

fin blogg!

2009-09-04 @ 00:34:22
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0