fuck.

nu på eftermiddan har jag smällt i mig allt jag kommit åt. dieten går åt helvete. det GÅR inte. jag har inte den där disciplinen ( som man tydligen behöver ha någon stark ätstörning för att behärska) för jag får inte ångest när jag äter skräpmat, jag gör det en gång i  veckan för att inte gå ner i vikt för fort men också för att "se" om jag får ångest. vilket jag inte får.

 

men nu går det inte. jag vill inte bli en tjockis & jag vill inte gå på någon hård diet. men jag VILL gå ner i vikt.

 

tips?


Kommentarer
Postat av: Malin

ät vad du vill men i begränsad mängd. Istället för femton köttbullar ta åtta stycken. Ät glass, ät godis. Prommenera dit du ska istället för bil, eller cykla. Tänk inte på vikten, lev ditt liv. Du lever bara en gång och den dära godisen kommer inte att förstöra ditt liv. njut av allt gott som finns istället för att få panik av det! :)

2009-09-07 @ 21:06:07
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0