ett aningsvis förkortat samtal med mormor, hurvida hon ska gå tillväga för att bada.

mormor: synd att det inte finns något bra badställe här i närheten!!
jag, mamma, bror: jo det finns det ju visst!... hela saltis är ju ett stort badställe *mummel*
mormor: jaha! vart ligger det då?
jag: det ligger ju vid IP, på udden!
mormor: vid båthamnen där?
jag: ja.
mormor: vid bryggan? som leder ut till den där stenen?
jag: jaa.
mormor: vart badar man då?
jag: på udden.
mormor: badar man vid bryggans början eller ska man gå ut?
jag: du går ut på udden.
mormor: men hur ska man kunna bada där? det är väll en stor sten?
mamma: du badar på höger sida av udden.
jag: det finns ställen man kan gå ner vid och bada.
mormor: jaha. men kommer jag ner där då?
jag: ja.
mormor: men kommer jag upp sen då?
jag: nej.


Kommentarer
Postat av: idahoe

love it :) söt mormor, ska hon bli kompis med min ?

2009-09-09 @ 23:04:00
URL: http://idridd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0