DISCIPLINE ME

Jag har världens sämsta självdisciplin. Igår så vräkte jag i mig mackor, glass å allt. Inte för att jag är hungrig, nejnej, utan för att jag GILLAR att äta, särskilt FRAMFÖR tvn... Detta måste få ett stopp tänkte jag. Och när jag var ute och gick nu på morgonen (brukar få mina mesta och bästa briljanta idéer då) så kom jag på att jag ska skriva en lista, på saker jag kan äta som mellis (1-2mellis/dag), och sen när jag inte är hungrig och känner för att äta så tänker jag göra en lista på saker jag kan GÖRA istället.

Visst det är svårt, men vill komma någon vart så måste man kämpa.  Inte så mycket mer jag kan göra åt den saken.....

Imorgon 13.20 åker jag till Linköping och hänger där. ASSOFT.



Här är en av mina favorit låtar (och videor) YOU GOTTA LOVE IT!
(IDA!
lyssna på detta, det är MUSE och jag tycker vi ska gå på deras konsert!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0