DIFFERENT UPDATES

pjuhh. har just gjort 65 provisoriska teorifrågor på nätet... fick 74% , man måste klara minst 80% för att bli godkänd, men för att bara ha läst mindre än halva körkortsboken så tycker jag att det var bra gjort av mig. TAGGAD SOM FAN inför körkort. skööönt. det enda som återstår är

1. MER plugg & övningskörning
2. riskutbildningen (drog&alkohol utbildning och halkbanan)
3. teoriprov + övningskörning

Ska försöka satsa på att ta kortet i år... skönt att ha det gjort :)

nu ligger jag helt utslagen i min säng, efter 500 mackor å två miniglassar senare. fyfan. menmen. jag gick upp 7 idag som vanligt & gick sådeså!

btw ska jag klippa mig nästa vecka. DETTA funderar jag på. reese withersoon stajl med en liten twist (övre bilden)
sen ska jag SJÄLVFALLET färga håret mörkare sen. men det gör jag själv ;)


(bilderna är hittade på google.)

Nu måste jag plugga psykologi & rättskunskap. BAIZ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0