/

min bror påpekade idag att jag byter klädstil varje dag. ena dagen är jag lite baggy, cool, andra dagen har jag nitringar och svarta jeans, och tredje dagen är jag hippie. jag förstår honom. jag kan inte bestämma hur jag vill vara, se ut och fungera bland människor. alla verkar ju ha hittat sitt JAG lite grann iaf, jag ändrar mig hela tiden. så känns det iaf. men om jag frågar någon nån gång om hur de uppfattar mig är det väll livlig, konstig/speciell.

jag kan hålla med om konstig. för så känner jag mig. jag kan inte bestämma mig. jag kan känna för att konvertera till djävlulstron ena dagen och sånt, och andra dagen är jag en bohemisk hippie, tredje dagen är jag überflickig med no sense of style at all. jag vill inte bli placerad i något fack, jag vill bara vara jag och ska jag tro på mitt stjärntecken så är tvillingen en sådan som byter personlighet och kan anpassa sig väldigt lätt i olika situationer. mångpersonlighet det är jag det.

blir bara så sjukt jävla trött på mig själv ibland. visst jag är fortfarande tonåring men jag är ändå 18 jävla bast. två år till sen SKA jag VARA någon. låt mig bara sluta jämföra mig med alla och låta allas åsikter trycka bort min egen, och bli mitt eget jag. men det kanske jag redan är, bara att man inte känner det.

nu slutar jag skriva innan jag helt och hållet låter som en schizofren gammal tant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0