det är endast det förflutna som hindrar dig från nuet

very bad update im so sorry. men jag har inte haft någon vidare bra tillgång till internet under helgen..
Men nu är jag hemma kära vänner! Min kamera var helt fuckad i helgen, kunde max ta sju bilder och sen sa den att minnet var fullt?? say what in the but liksom?. jaja. några fina bilder blev det iaf. inge vidare intressanta med jag är grymt stolt över min "frukostbild", very fashy.

Själva helgen då, Linköping. Kom dit vid 4 i fredags med värdens bästa buss, buss4you, typ fåtöljsäten? Oscar hittade mig på hållplatsen och skjutsade mig hem på sin 200kronors cykel. Sen lekte vi med hans roomies första kvällen, andra kvällen kom massa andra kompisar från sthlm för att fira Bauwie (en av hans roomies), de spelade fifa, guitar heroes & gjorde sådana där killgrejer, jag kände mig lite utanför ibland och lekte med datorn istället, osocial som jag är. Men sen, lite senare begav vi oss ut för att utforska linköping. vi var på en klubb som hette Platå där de spelades modern musik i en liten men cool lokal. finfint. Natten/morgonen spenderades för att sova i ankis säng med oscar och anki. väldigt tätt & svettigt, vaknade mitt i natten med mensvärk, dock hade jag ingen mens men det var en väldigt härlig noja när man ligger i mitten av två killar. mys.


min frukost, dag 1. + teen vogue


fifapojkar. ungefär en fjärdedel av grabbgänget. observera pizzakartongerna i bakgrunden..

oscar leker med sin lilla anka i sängen.

och jag just nu då.. bara för att, liksom.

mitt lilla band jag har runt pannan är egentligen ett armband man ska vira runt handleden,
det är från indien och betyder lycka. glasögonen är mammas gamla, from those old times.

Jäklar vad långt det blev! tog ett tag det här. jaja, nattnatti världen.
i veckan blir det very bra update, becås i love my blågg so much, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Skönt!

Jo det är toppen med mig.

2009-09-14 @ 01:09:51
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0