söndagsmys

Nu har alla gäster gått hem efter en underbar lunch för mormor. för första gången på länge kan jag verkligen säga att det var hur trevligt, underbart & lyckat som helst. stämingen, maten, familjen, allt.

nu sitter jag med mormor här i vår soffa & läser tidskrifter & kollar bloggar.. hon ska stanna här i veckan. egentligen var det tänkt att mormor, mamma & plastpappa skulle till hans hus i fjällen nästa vecka & plockat svamp. men i och med att herr. cancer har gjort en comeback i livet så ska hon påbörja behandlingen nästa vecka. så det blir inget fjällen, men mamma är okej med det, hon vill ju börja såfort som det gick.

Är mamma glad, är alla glada.




älskling åkte hem idag till Linköping.. men nästa helg åker jag ner igen! Deras nya lägenhet var verkligen hur mysig som helst, ser många långa & roliga kvällar framför mig där!


Kommentarer
Postat av: idahoe

när ska vi åka ner :) både du och jag! och röja:D

2009-09-06 @ 20:33:27
URL: http://idridd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0