passport to life



precis som kenza ska jag också fixa mitt pass idag!(stalker) ska också passa på att övningsköra.

jag ska ju till new york på höstlovet så det är ju bra att ha ett fungerande pass då.

Idag har jag för övrigt också vart i skolan och lekt. stephanie och jag djupfilosoferade om livet efter naturkunskapen, där läraren pratade om cancer. jättekul. jag blir så jävla orolig och förvirrad. det är så mkt i livet som man kan få cancer & andra sjukdomar av. man ska inte röka, dricka, äta dålig mat, å massa annat. för då kan man få cancer och DÖ. jag vet att jag inte behöver röka, eller så. klart som fan. man jag blir ändå så orolig. jag vill kunna leva mitt liv som om varje dag vore den sista. lev idag. men jag vill inte ligga på en sjukhussäng vid 40 års ålder och vara döende i lungcancer. MEN jag ockar inte tänka så heller. tänker man för mycket på döden så glömmer man leva, tänker man bara att man kommer få massa sjukdomar så får man förmodligen det också, eller i värsta fall så glömmer man bort att verkligen leva. försökte få lite smarta och bra visdomsord av sara, min vän, hennes livsfilosofi, för hon är alltid så lugn, hon äter & röker vad hon vill. hon sa att man ska leva idag och ta itu med problemen när de uppstår, typ.

jag ska verkligen försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0