avreagera mig

jag måste avreagera mig. inte för att jag känner kenza eller blondinbella. men det som kenza kämpat för så länge & framför allt sett fram emot, försvinner rakt framför näsan på henne. Självklart kan inte blondinbella hjälpa att mtv valde henne (eller?) men att inte äns NÄMNA kenza i hennes inlägg är ju bara surt. jag hade faktiskt börjat gilla bella, efter att hon skakat av sig sin förra ytliga, provocerande bloggpersonlighet och faktiskt börjat framstå som en ganska jordnära, cool, driven, inspirerande schyst tjej, så rycks allt det där bara bort på en mikrosekund. Nu är hon tebax på ruta ett med hatkommentarer och smutskastning.

VAD I HELA FRIDEN SKA BLONDINBELLA MED SIN PIPIGA RÖST göra i new york?
tänk om kenza åkt.. snygg, cool, cool röst, BÄST. blondinbella är väll inte ens så musikintresserad?

Hon gillar politik & luncher på Fresco. De kunde ju valt någon som skulle passa in lite mer där? Suck.

"Jag känner att jag inte passar in i det här. Allt handlar ju bara om pengar, publicitet, kändiskap, mer pengar. När slutade det att handla om passion?" - Kenza

Totally agree. Skiter i om mediebranschen ser ut så. Det suger ju.


jajaja, nu blir det natten, sov gott medmänniskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0