sunday night

fyfan vad jag är trött. catering gick jättebra, det var "bara" 80 gäster så det var inte så hetsigt som det brukar vara. nu har jag precis ätit middag som bara bestod av en sallad, har ätit för mycket rester idag känns det som.  menmen, det är väll bara bra så jag håller mig på 60kg ;)

ikväll ska jag glo på tv och myyysa med mamma, det gäller att ta vara på sådana här tillfällen med henne, innan helvetet börjar om några veckor igen..




älskar ryggar, särskilt sådana här som på bilden, en annan favorit del är precis det partiet där armen börjar..
skitfint. längtar tills jag ser ut såhär!




Kommentarer
Postat av: Laila

Haha tack:P men du förstår principen va? :P Man behöver inte alltid göra det så svårt för sig själv :P

2009-08-30 @ 19:59:23
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: Riffraff!

men väx upp!!!!!!!! "ni vet inte vad RIKTIGA problem är", !titta på mig jag vill väga 13 kilo" oooorka, dumma tjej !

2009-09-01 @ 18:40:21
Postat av: Bohemicana

riffraff: förstår inte vad du syftar på. du kanske kommenterade på fel blogg?



lycka till!

2009-09-01 @ 18:48:12
URL: http://bohemicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0