mondaythoughts, mondaylove

måndag. börjar 09.00, slutar 15.40. första lektionen är filosofi. kan bli kul..

gick upp sju idag för att hinna gå promenad (fettförbränningen är som bäst då), mamma hängde på. jag är så rädd om henne & vill tillbringa varenda liten minut jag kan med henne, för det är så otroligt värdefullt. det är så lätt att ta allt för givet, att alla är friska i familjen, runt omkring en, att det är fred i ens land & att man själv mår bra.

det är lätt att ta saker och ting förgivet, det är också lätt att tro att om jag kanske var känd & rik, ja då jävlar skulle jag vara lycklig. men när det kommer till verkligheten spelar rikedom och berömmelse ingen roll, då är det inget annat än en frisk & glad familj & vänner som betyder något. för när något händer men någon av dem, då inser man hur naiv man varit och hur jävla lycklig man skulle vara om allt bara var som det brukar.

så ta vara på varandra och ta till er av texten, för jag vet. jag vet också att mamma kommer blir bra igen & att vi kan leva som vi gjorde förr.




Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon :) Hoppas du haft en riktigt bra helg.



Ville bara tipsa om tävlingen i min blogg som snart avslutas



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-08-31 @ 08:39:00
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0