MÅL; gör som blondinbella

Höstens mål gällande karriär:

1. jag ska verkligens satsa på skolan och se till att få VG-MVG (mest MVGn) i allt!
2. jag ska skaffa ett extrajobb där jag kan arbeta varannan helg och få pengar & meriter till nästa år (behövs). 
3. planera in grejer inför nästa år (resor, jobb) innan årsskiftet, så jag har KOLL på det.

Höstens mål gällande mig själv:

1. Jag kommer vara för mig själva för det mesta nu när oscar är i linköping, vilket är bra för att bli mer självständig m.m.
2. Jag ska våga tro mer på mig själv & mina idéer och våga prova nya saker.
3. få mer kontroll på grejer i mitt liv och veta vart jag står i olika situationer.

Höstens mål gällande vänner och pojkvän:

1. jag ska försöka hälsa på oscar så mycket det går, och vice versa. tror det är nyttigt för vårt förhållande att vara ifrån varandra lite (även om vi är ganska vana med det) men man saknar varandra och det är jättemysigt & kul att ses!
2. jag ska vara mer social när det gäller vänner & ringa dem oftare, ha mer tjejmiddagar och sånt.
3. jag ska blir bättre vän med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0