döda tid


köpte män som hatar kvinnor filmen igår. vanligtvis tycker jag att det är onödigt  att KÖPA filmer eftersom man oftast bara ser dom en gång(bättre att ladda ner) och sen vill man inte se filmen igen - man vet ju hur den slutar. såvida det inte är ens favoritfilm.
jag gillar filmen män som hatar kvinnor, tycker Lisbet är så jävla cool. dock är filmen ganska hemsk. såg den på bio för några månader sen, men såg då inte slutet eftersom jag var tvungen att kuta till tåget (klockan var typ 12 på en tisdag och jag skulle få vänta på slussen 30 min själv annars). trodde jag fattat slutet då men icke, jag missade tydligen det bästa av allt. vilket jag tänkte se nu.


annars har jag nyss gått en promenad. var en kille som varvade mig(han sprang) två gånger, haha. han var ute med sin hund och hade på sig beiga shorts och en pikétshirt. lite udda om man tänker springa runt sjön(vanligaste joggingrundan/powerwalkrundan här i saltis)  som är typ 3-4 km. tänkte att han kanske ätit en kokosboll eller nått och fått feta ångesten. aja.

hej på ett tag


Kommentarer
Postat av: Laila

gillar din blogg gumman :)

2009-08-29 @ 02:17:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Leia

Hoppas allt är bra med dig?

Och att du får en fin lördag!

2009-08-29 @ 09:46:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0