catering

har precis varit ute och gått en jätteskön morgonpromenad med mamma. solen skiner, luften är lite svalare, och till råga på allt hittar jag en övergiven liten tjock musunge på vägen, levande såklart, som jag knuffade in i gräset igen. funderade seriöst på om jag skulle ta med den hem & ta hand om den, är ju besatt av djur, men djur förtjänar att leva i djurriket, dvs, ute i naturen. inte i någon bur. så den fick gå.

idag ska jag extrajobba lite igen (de tyckte tydligen om mig förra gången för de har ringt och bett mig jobba två gånger sen i tisdags) för cateringfirman. idag ska jag servera på någon takterass för ett stort bokförlag. förra gången var det ju en författarmiddag där b.la. Leif GW persson & mari jungstedt var. men idag jobbar jag bara från 13-19, jätteskönt.  perfekt extrajobb också för de som inte kan ha regelbundna tider att arbeta på med skolan & allt.


av: mig

jag älskar ju att rita och förut så var jag ju helt inne på att bli modeillustratör..
önskar bara att jag hade motivationen till att ta tag i saker i mitt liv..

Kommentarer
Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Tack sweetie :) kul att du kollar in bloggen!

Kika gärna förbi snart igen.



Kärlek!

2009-08-30 @ 10:43:29
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack!

Det är bra här med.

Vad gör du?

2009-08-30 @ 19:39:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ser fint ut, du borde satsa!!

2009-09-01 @ 00:10:44
URL: http://xyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0